Recruto är ett webbaserat verktyg som stödjer och effektiviserar hanteringen av dina ställföreträdare. Med smarta funktioner och användarvänlig design blir Recruto till din trogna assistent.
Lägg tid på rätt saker och rätt personer. Ni tar enkelt emot ansökningar via Recruto.
Få en överblick av dina ställföreträdare. Det är enkelt att tagga, sortera och göra precisa urval.
Låt dina ställföreträdare intresseanmäla till nya uppdrag via kontorets digitala anslagstavla.
All korrespondens med dina ställföreträdare sker i Recruto på ett GDPR-säkert sätt.
Det är enkelt att komma igång med Recruto. Börja med att skapa ett provkonto via vår hemsida på egen hand. Det tar bara någon minut. Med hjälp av en Kom igång guide går det snabbt att starta upp. Vill du få en online-genomgång i samband med uppstart går det utmärkt. En sådan kan du boka direkt via vår hemsida. Det är helt fritt att prova Recruto i 30 dagar utan några förpliktelser och åtaganden.
Grundabonnemanget kostar 995 kr/mån. Då ingår 1 användare* och 1 arbetsplats*.
Därefter kostar varje extra användare/arbetsplats som läggs till 79 kr/mån. Det är enkelt att lägga till och ta bort extra användare och arbetsplatser på egen hand i Recruto efter behov.
*Användare är en person i din organisation som jobbar med att hantera ställföreträdare.
*Arbetsplats är den unika fysiska adress dit du rekryterar ställföreträdare.
Med Recruto Job Board vänder ni steken och låter era ställföreträdare intresseanmäla till uppdrag istället för att maila ut information. På så sätt slipper ni ”jaga” era ställföreträdare och göra massutskick. Uppdragen skapas i verktyget och presenteras i en överskådlig listvy. Uppdragen är endast synliga för godkända ställföreträdare vilket borgar för att känslig information inte sprids om era uppdragsgivare på internet.
Recruto har utvecklat och levererat webbaserade verktyg till företag, kommuner och organisationer i över 20 år. Sedan starten har vi haft en klar och tydlig vision; att förenkla vardagen för våra kunder genom att vara lyhörda för önskemål och tillhandahålla snabb och kunnig support