Support

Frågor & Svar
Har du frågor kring en platsannons?
- Vänligen kontakta aktuell arbetsgivare för annonsfrågor. Recrutos personal kan endast svara på frågor av teknisk karaktär (tex problem som med inloggning och liknande).
Har du frågor angående status på din ansökan?
- Vänligen kontakta aktuell arbetsgivare för status på dina ansökan. Recrutos personal kan endast svara på frågor av teknisk karaktär (tex problem som med inloggning och liknande).
Har du glömt ditt lösenord?
- Klicka på Logga in-knappen. I popup-rutan som öppnas hittar du en "Glömt lösenordet-länk\”. Klicka på denna och följ vidare anvisningar.
Har du problem med inloggningen?
- Kontrollera att du verkligen har fyllt i rätt användarnamn och lösenord. Om du ändå inte kan logga in använd supportformuläret och beskriv så utförligt som du kan ditt problem. Då har vi lättare att lösa ditt problem än om du kontaktar oss via telefon.
Har du frågor eller problem av teknisk karaktär?
- Beskriv ditt problem så utförligt du kan i supportformuläret. Support-personal hos Recruto återkopplar inom 12 timmar med svar på din fråga.
Hur byter du användarnamn/epost?
- Klicka på Användarnamn & Lösenord under Inställningar och följ vidare anvisningar. Du måste vara inloggad för att byta användarnamn.
Hur avregistrerar du dig?
- Klicka på Radera konto under Inställningar. Tänk på att all information raderas i samband med att du tar bort ditt konto. Du måste vara inloggad för att ta bort ditt konto.