Gillar du försäljning – och att göra platsen där du bor ännu bättre?
Drivs du av nyfikenhet och att förstå kundens behov – samtidigt som du vill bidra till vårt engagemang i lokalsamhället och göra skillnad på riktigt?
Vi letar efter dig som vill ingå i ett sammansvetsat och härligt team hos oss på Kundcenter.
Hos oss står kundnöjdhet, lönsamhet, Sörmlands Sparbanks värderingar och vision i fokus och vi lever som vi lär. Och det är inte vilken vision som helst ”Vi gör det möjligt för människor och företag i Sörmland att växa”.
Som rådgivare på Kundcenter möter du bankens kunder i personliga möten, via telefon och i digitala kanaler. Du tillgodoser kundernas behov av service och utrustar dem med de produkter och tjänster som de behöver för en hållbar ekonomi.
Vi vill att du har kunden i centrum, vilket innebär att du har positiv inställning, är nyfiken på den du möter och gillar att tänka nytt.
Vi förutsätter att du är en lagspelare som bidrar till god stämning i teamet. Självklart är du driven, engagerad, målmedveten och älskar försäljning.
Det är viktigt att du är intresserad av att utveckla och behålla bankens kundrelationer på lång sikt.
Är vi en perfect match?
Om du är redo att bli en del av vårt team på Kundcenter, ska du absolut ta chansen!
Det är meriterande om du har arbetslivserfarenhet inom ekonomi, service och försäljning. Det är en fördel om du bor inom vårt verksamhetsområde, då placeringsort är både i Katrineholm och Nyköping.
Ansök nu genom att skicka ditt CV tillsammans med en beskrivning om varför just du passar bra för den här rollen senast den 19 januari.
Intervjuer kommer att ske löpande.
Har du frågor eller behöver ytterligare information är du välkommen att kontakta:
Christian Zonneveld, chef Kundcenter 0730-89 77 98
Magnus Ekman, facklig representant 070-759 93 38
Läs mer om vårt engagemang i lokalsamhället på Vårt samhällsengagemang | Sörmlands Sparbank (sormlandssparbank.se)
Låt oss tillsammans utveckla vårt Kundcenter till att leverera en kundupplevelse i världsklass!