Villkor
Anställningsform
Tillsvidare
Varaktighet
Tillsvidare
Arbetstid
Heltid
Lönevillkor
Fast
Ansökan
Sista ansökningsdag
2025-07-31
Publiceringsdatum
2025-06-10
Elcykelpunkten växer så det knakar och kommer i ett nästa steg att gå in på den danska marknaden. I samband med detta behöver vi stärka upp vår kundserviceavdelning och söker dig som kan flytande danska och svenska och som vill vara med på resan! Du kommer få vara med att starta upp vår satsning i Danmark, med basen i vår svenska avdelning.
I rollen som Customer Service Agent har du daglig kontakt med våra kunder, både privatkunder och företagskunder. Du har även kontakt med kollegor både på huvudkontoret, på vårt lager och våra butiker. Arbetsuppgifterna innebär bland annat att besvara våra kunders ärenden, på telefon, via mail och chatt. Du kommer att ha huvudansvaret för ärenden ifrån våra dansktalande kunder.
Arbetsuppgifter
- Hjälpa våra kunder på bästa sätt
- Hantering av returer
- Diverse administrativa uppgifter tex reklamationshantering
- Uppföljning av pågående ärenden, ansvara för att ärendet kommer i mål
- Viss ekonomisk uppföljning av våra kunders köp, tex återbetalningar i Svea
- Kontakt med våra danska servicepartners vid behov
Arbetsuppgifter
- Hjälpa våra kunder på bästa sätt
- Hantering av returer
- Diverse administrativa uppgifter tex reklamationshantering
- Uppföljning av pågående ärenden, ansvara för att ärendet kommer i mål
- Viss ekonomisk uppföljning av våra kunders köp, tex återbetalningar i Svea
- Kontakt med våra danska servicepartners vid behov
För rollen krävs mycket god service- och teamkänsla samt tidigare erfarenhet ifrån en liknande roll. Som person tror vi att du är empatisk, tålmodig, noggrann och har ett starkt kundfokus. För att trivas i rollen tror vi även att du är van att hantera ärenden i flera olika system samtidigt, har en förmåga att bibehålla lugnet och prioritera - även under högsäsong när vi har högt tryck på kundservice.
Vi söker dig som har en starkt utvecklad kommunikativ förmåga och som är helt flytande i svenska och danska, i både i tal och skrift.
Cykelkunskap är meriterande men inte ett krav.
Du kommer att bli en del av vårt härliga kundservicegäng där det alltid är nära till skratt!
Du kommer att bli en del av vårt härliga kundservicegäng där det alltid är nära till skratt!
Tjänsten är en tillsvidareanställning, heltid, måndag-fredag 8.00-17.00. Placering är på vårt kontor i skrapan Sthlm01, vid Gullmarsplan/Hammarby Sjöstad. Vi är idag ca 40 personer. Vi lever efter våra värdeord; Lyhörd, Angelägen, Modig och Professionell. Vi tillämpar en policy kring distansarbete där vi är på plats på kontoret 3-4 dagar/vecka.
Personen rapporterar till vår Head of Customer Service & Tech Support.