Kontakt
Villkor
Anställningsform
Tillsvidare
Varaktighet
Tillsvidare
Arbetstid
Heltid
Lönevillkor
Fast
Ansökan
Sista ansökningsdag
2025-06-10
Publiceringsdatum
2025-05-11
Ditt uppdrag
Som kontors- och administrationskoordinator på Safely ansvarar du för att våra dagliga rutiner flyter på och för att stötta ledning och säljteam administrativt.
Som kontors- och administrationskoordinator på Safely ansvarar du för att våra dagliga rutiner flyter på och för att stötta ledning och säljteam administrativt.
Du kommer att
- ansvara för kontorsdrift och reception: beställa material, följa upp städning, hantera post och boka mötesrum
- stötta säljchef och rekryterare med kalenderhantering, kandidatbokningar och fakturahantering
- sköta budgetuppföljning för kontorsinköp och attestflöden
- genomföra QA-kontroll av utvalda säljsamtal och samordna administrativa rutiner med backoffice
- koordinera profil- och marknadsmaterial samt boka lokaler och teknik för interna event
Din profil
- Mycket goda kunskaper i Excel eller motsvarande kalkylverktyg
- Van användare av Gmail/Google Workspace
- Flytande svenska och god engelska i tal och skrift
- Meriterande: erfarenhet av QA- eller processförbättringsarbete
Personliga egenskaper
- Proaktiv och serviceinriktad, ser behov innan de uppstår
- Strukturerad och noggrann, levererar alltid korrekt i tid
- Flexibel och stresstålig, trivs med flera parallella uppgifter
- Positiv och kommunikativ, bidrar till en energifylld arbetsplats
Vi erbjuder
- Friskvårdsbidrag
- Tjänstepension enligt ITP1
- En inkluderande kultur där vi firar framgångar tillsammans och satsar på din utveckling
Välkommen till Safely – här skapar du trygghet för våra kunder och tar nästa steg i din karriär!