Kontakt
Villkor
Anställningsform
Tillsvidare
Arbetstid
Heltid
Lönevillkor
Fast
Ansökan
Sista ansökningsdag
2024-05-06
Publiceringsdatum
2024-04-22
Nu söker vi dig som brinner för service och har ett stort intresse för IT!
I rollen som medarbetare på First Line IT-support för flera av Sveriges största retail-kedjor kommer du att ha en bred roll med mycket varierande dagliga uppgifter. Arbetet innefattar både IT-support och ej IT-relaterad support till våra butiker och kontor med bland annat felsökningar för nätverk, IT-utrustning, men också övrig ärendehantering, uppföljning och dokumentation. Vi arbetar mycket i Office-paketet, AX Dynamics, Astro, POS, CRM, Active Directory, TeamViewer och ärendehanteringssystem.
Servicekänsla och ett stort intresse för IT är ett krav och då vi främst arbetar via telefon och e-post ser vi att det är viktigt att du är flexibel, har lätt att kommunicera och har du erfarenhet inom något serviceyrke exempelvis ifrån butik, restaurang eller hotell är det meriterande.
En förutsättning för att lyckas i rollen är också att du kommunicerar obehindrat i både svenska och engelska i tal och skrift, trivs med att arbeta efter givna rutiner och checklistor och har förmågan att kunna prioritera vid hög arbetsbelastning.
Tjänsten är placerad på vårt huvudkontor i Varberg och är en tillsvidareanställning om 100%. Tjänsten inleds med 6 månaders provanställning.
Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.
Vi kallar löpande till intervju varför tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag.