Terms
Type of employment
Permanent employment
Working hours
Full-time
Wage conditions
Fixed
Application
Final application date
2023-10-11
Date of publication
2023-09-15
Har du arbetat i en servicedesk/1st line support och känner dig redo för nästa steg eller har du redan erfarenhet från en 2nd line support? Fusion Support söker nu en serviceinriktad 1st/2nd line till vår servicedesk i en engagerad arbetsmiljö med fokus på arbetsglädje.
Arbetsuppgifter
Arbetsuppgifter
Som 2nd line supporttekniker arbetar du dagligen med support ärenden på en mer avancerad nivå. Det naturliga flödet är att 1st line eskalerar till 2nd line dom ärenden som är mer komplexa. I vardagen kommer du även vara ett stort stöd för 1st line. I rollen ingår bland annat att analysera, kunskaps bevara, lösa problem, skapa och hitta felsöknings strategier samt ägandeskap av rapporterade incidenter. Du kommer att ingå i ett team som tillsammans arbetar i en händelserik atmosfär i en ung och dynamisk företagskultur med fokus på kvalité, arbetsglädje och utveckling.
Din Profil
Vi söker dig som i första hand har ambition och vill vara med på vår spännande tillväxt resa. Du har ett genuint intresse för teknik, en vilja att utvecklas samt ett driv att hjälpa andra. I ditt förhållningssätt till kollegor och kunder är du lyhörd, öppen för andras lösningar och erfarenheter samtidigt som du gärna delar med dig av dina kunskaper och får saker att hända
Meriterande
• God kännedom och erfarenhet av ITIL
• Tidigare erfarenhet av 2nd Line
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval.
Vi ser fram emot att träffa dig!
Join us
På Fusion Support finns en stark ”vi-känsla” som handlar om att vi gör det här tillsammans. Vi har ett stort engagemang bland våra medarbetare och det genomsyrar allt vi gör. Vi hjälper varandra att bli framgångsrika!