Second Line till Fusion Support

Stockholm

Second Line

13 days left

Terms

Type of employment

Permanent employment

Working hours

Full-time

Wage conditions

Fixed

Application

Final application date

2023-10-11

Date of publication

2023-09-15

Har du arbetat i en servicedesk/1st line support och känner dig redo för nästa steg eller har du redan erfarenhet från en 2nd line support? Fusion Support söker nu en serviceinriktad 1st/2nd line till vår servicedesk i en engagerad arbetsmiljö med fokus på arbetsglädje. 
 
Arbetsuppgifter
Som 2nd line supporttekniker arbetar du dagligen med support ärenden på en mer avancerad nivå. Det naturliga flödet är att 1st line eskalerar till 2nd line dom ärenden som är mer komplexa. I vardagen kommer du även vara ett stort stöd för 1st line. I rollen ingår bland annat att analysera, kunskaps bevara, lösa problem, skapa och hitta felsöknings strategier samt ägandeskap av rapporterade incidenter. Du kommer att ingå i ett team som tillsammans arbetar i en händelserik atmosfär i en ung och dynamisk företagskultur med fokus på kvalité, arbetsglädje och utveckling. 
 
Din Profil
Vi söker dig som i första hand har ambition och vill vara med på vår spännande tillväxt resa. Du har ett genuint intresse för teknik, en vilja att utvecklas samt ett driv att hjälpa andra. I ditt förhållningssätt till kollegor och kunder är du lyhörd, öppen för andras lösningar och erfarenheter samtidigt som du gärna delar med dig av dina kunskaper och får saker att hända
 
Meriterande
• God kännedom och erfarenhet av ITIL
• Tidigare erfarenhet av 2nd Line

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval.
 
Vi ser fram emot att träffa dig!

Join us

På Fusion Support finns en stark ”vi-känsla” som handlar om att vi gör det här tillsammans. Vi har ett stort engagemang bland våra medarbetare och det genomsyrar allt vi gör. Vi hjälper varandra att bli framgångsrika!

Apply here
Final application date 2023-10-11

Do you know someone who should see this ad? Share!

About the company

Sveriges bästa support med individen i fokus.

Vi på Fusion är ett ungt, Support-bolag som vann Sveriges bästa Service Desk 2019 och 2021.

På Fusion strävar vi efter att individen ska höja sin kompetens såväl för sin personliga utveckling som för bolaget.

Hos oss på Fusion är gemenskapen viktig. Vi genomför regelbundet aktiviteter där du som individ får möjlighet att träffa och umgås med dina kollegor under trevliga och avslappnande former.

Allt vi gör genomsyrar vår värdegrund:
Gemenskap – Ansvar – Agilt – Passion.