Contact details
Terms
Type of employment
Permanent employment
Working hours
Full-time
Wage conditions
Fixed
Application
Final application date
2023-06-30
Date of publication
2023-04-25
Har du en god känsla för service tillsammans med ett brinnande intresse för IT?
Som supporttekniker hos oss får du arbeta i ett team av passionerade kollegor, i en växande och händelserik atmosfär. Vår företagskultur är ung med en lång historia och bred erfarenhet. Med arbetsglädje, gemenskap och utveckling levererar du service i toppklass med en hög känsla av enkelhet och främst kvalité.
I rollen är du första kontakten gentemot slutanvändare och hjälper dem med deras IT problem. Dina primära arbetsuppgifter är att ge support via telefon, chatt samt fjärrstyrning. Servicedesken är bred med varierande arbetsuppgifter och ingen dag är den andra lik. Med ditt genuina intresse för människor och IT ser vi att du har lätt att förstå och prata med människor, alltid redo att hjälpa till där din kompetens behövs.
Arbetsuppgifterna kan exempelvis innebära:
• Hjälpa slutanvändare med IT relaterade problem via telefon och chatt
• Felsökning av nätverk och skrivare
• Felsökning av mjuk och hårdvaruproblem
• Registrera alla ärenden i ärendesystem enligt fastslagen rutin
• Skapa/ta bort användarkonton samt administrera behörigheter
Vi söker dig som har:
• 2 års erfarenhet från IT-support,
• Kreativitet och förmåga att förbättra, testa och utvärdera, samt lösa problem,
• Kunskap inom exempelvis Windows Server, Active Directory, Microsoft 365 samt nätverk och hårdvara,
• Förmåga att obehindrat kommunicera i tal och skrift på svenska och engelska.
Rekrytering sker löpande – där tillträde och lön sker enligt överenskommelse.
Vi ser fram emot att träffa dig!
Join us
På Fusion finns en stark ”vi-känsla”. Vi har ett stort engagemang bland våra medarbetare och det genomsyrar allt vi gör. Vi hjälper varandra att bli framgångsrika!